Abstrakt
This chapter shows us the service innovations in Scania company. Current research were based on actual situation on market and were supported by tools which help to generate innovative ideas. The new product will not only benefit the company and its clients, but also improve the situation on the market.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- PhD Interdisciplinary Journal No. 3 2013 strony 49 - 52
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Iskra A., Kitowski P.: The innovations services in Scania company// PhD Interdisciplinary Journal No. 3 2013/ Politechnika Gdańska: Politechnika Gdańska, 2013, s.49-52
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy