The role of background color, interletter spacing, and font size on preferences in the digital presentation of a product - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

The role of background color, interletter spacing, and font size on preferences in the digital presentation of a product

Abstrakt

Cytowania

  • 4 0

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 4 5

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR nr 43, strony 85 - 100,
ISSN: 0747-5632
ISSN:
07475632
Rok wydania:
2015
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1016/j.chb.2014.10.036
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 103 razy

Meta Tagi