The use of innovative application in creating new marketing space for cultural and entertainment events in the local market
Abstrakt
The following article describes the problems concerning marketing of mass events in the local market and potential solutions. In the first part the barriers that occur in communication between the organizers and the articipants are defined. In the process of identifying problems the results of research conducted for the needs article were used. In following sections the solution with use of Smartphone app is shown. The features that should characterize the discussed tool are listed. In the final part of the presentation was discussed the possible ways of transferring the application.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- PhD Interdisciplinary Journal No. 3 2013 strony 39 - 48
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Gwizdoń M., Głuszek M., Kitowski P.: The use of innovative application in creating new marketing space for cultural and entertainment events in the local market// PhD Interdisciplinary Journal No. 3 2013/ Politechnika Gdańska: Politechnika Gdańska, 2013, s.39-48
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 109 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Fundamentals of Communication Networks Resilience to Disasters and Massive Disruptions
- J. Rak,
- D. Hutchison,
- J. Tapolcai
- + 5 autorów
Disaster Resilience of Optical Networks: State of the Art, Challenges, and Opportunities
- J. Rak,
- R. Girão-Silva,
- T. Gomes
- + 3 autorów
RNDM 2016 Workshop and 2nd Meeting of COST CA15127-RECODIS: Highlights from the Resilience Week in Halmstad, Sweden
- M. Jonsson,
- J. Rak,
- D. Papadimitriou
- + 1 autorów