Abstrakt
W artykule podjęto próbę oceny, w jakim stopniu wybrane instytucje publiczne są organizacjami uczącymi się. Wykorzystano metodę pomiaru opisaną przez D.A. Garvin, A.C. Edmondson, F. Gino, a pomiar przeprowadzono w UM w Sopocie i Zawierciu. Konkludując, w badanych urzędach administracji publicznych występuje szereg elementów, stanowiących zaczątki organizacji uczącej się. Wyniki ankiety pokazując lustrzane odbicie urzędów mogą być pomocne kierownictwu badanych instytucji, aby poczynić kolejne kroki zbliżająceje do koncepcji organizacji uczącej się.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym' 11 strony 433 - 458
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2011
- Opis bibliograficzny:
- Leja K., Iwańska A.: Urząd Miasta organizacją uczącą się? Raport z badań// Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym' 11/ ed. eds. Jerzy Gołuchowski, Aldona Frączkiewicz-Wronka Katowice: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, 2011, s.433-458
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 100 razy