Abstrakt
Koncepcja sieci NGN zakłada otwartość na usługi udostępniane użytkownikom (abonentom). Jej realizacja wymaga ulokowania tej funkcjonalności w zewnętrznych elementach w stosunku do sieci telekomunikacyjnej udostępniającej usługi przenoszenia. Jednym z rozwiązań jest serwer Third Party Call Control (3PCC) w którym można ulokować scenariusze sterowania przebiegiem połączenia. W artykule przedstawiono i omówiono projekt, wykonany w technologii VoIP, w którym w ramach koncepcji 3PCC zaimplementowano i przetestowano 21 usług, stosując oprogramowanie Open Source.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Przegląd Telekomunikacyjny + Wiadomości Telekomunikacyjne
strony 1257 - 1265,
ISSN: 1230-3496 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Kaczmarek S., Kowalski M., Łabacki T.: Usługi Third Party Call Control zrealizowane z wykorzystaniem oprogramowania Open Source// Przegląd Telekomunikacyjny + Wiadomości Telekomunikacyjne. -., nr. 8-9 (2013), s.1257-1265
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 86 razy