Various approaches to a human preference analysis in a digital signage display design - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Various approaches to a human preference analysis in a digital signage display design

Abstrakt

Cytowania

  • 1 9

    CrossRef

  • 0

    Web of Science

  • 2 2

    Scopus

Autorzy (2)

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
Publikacja w czasopiśmie
Opublikowano w:
Human Factors and Ergonomics in Manufacturing & Service Industries nr 21, wydanie 6, strony 529 - 542,
ISSN: 1090-8471
ISSN:
10908471
Rok wydania:
2011
DOI:
Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.1002/hfm.20295
Weryfikacja:
Brak weryfikacji

wyświetlono 49 razy

Meta Tagi