Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna.

Abstrakt

Artykuł stanowi studium pojęcia wiarygodności. Ukazuje znaczenie wiarygodności jako wartości podmiotów gospodarczych warunkującą swobodę działalności na rynku. Pojęcie wiarygodności jest analizowane pod kątem najważniejszych determinantów, mianowicie równowagi finansowej, ryzyka finansowego i celów finansowych przedsiębiorstwa.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2004
Opis bibliograficzny:
Komorowski J.: Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna. // . -., (2004), s.0-0
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 136 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi