Abstrakt
W opracowaniu zaprezentowano elementy badań jakości usług administracyjnych oraz jakości usług remontowych. Wylansowano nową, uniwersalną metodę badania potencjału usługowego jednostek gospodarczych.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Materiały z konferencji naukowej VALUE 2003. Wpływ Zasobów Niematerialnych na Wartość Firmy. Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003 strony 51 - 58
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Kolman R., Pytko B., Siedlikowski K.: Wpływ jakości usług na wartość firmy// Materiały z konferencji naukowej VALUE 2003. Wpływ Zasobów Niematerialnych na Wartość Firmy. Kazimierz Dolny, 28-30 XI 2003/ ed. E. Skrzypek Lublin: UMCS, 2003, s.51-58
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 97 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Badania i analiza właściwości szerokopasmowej sieci dostępowej UMC 1000E firmy AFC
- D. J. Bem,
- P. Borowczyk,
- H. Lasota
- + 7 autorów
1999
Badania systemu radiowego dostępu abonenckiego eMGW firmy Innowaneli Wireless Systems Ltd.
- D. J. Bem,
- M. Głowacki,
- H. Lasota
- + 7 autorów
2002