Abstrakt
W artykule zajęto się problematyką wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzanie i marketing. W szczególności autora interesowały następujące zagadnienia dotyczące wyboru specjalności przez studentów w zakresie magisterskich studiów uzupełniających (MSU): źródła i rodzaje informacji, hierarchia kryteriów, powody wyboru, osoby doradzające, satysfakcja z podjętej decyzji. Odpowiedzi na te zagadnienia udzielone na podstawie badań ankietowych przeprowadzonych wśród studentów kształcących się na pierwszym semestrze studiów MSU na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
strony 227 - 233,
ISSN: 1731-2639 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Wybrane aspekty wyboru specjalności przez studentów kierunku zarządzania i marketingu// Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 1 (2002), s.227-233
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 106 razy