Abstrakt
O roli, jaką w zachowaniach rynkowych konsumentów odgrywają czynniki zewnętrzne ekonomiczne, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak dopiero w ostatnich latach, z powodu osłabienia skuteczności tradycyjnych środków przekazu, przedsiębiorstwa skierowały swoją uwagę na pozostałe dwie grupy czynników, które odgrywają niebagatelną rolę w podejmowaniu decyzji nabywczych konsumentów - czynniki zewnętrzne pozaekonomiczne oraz wewnętrzne.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Marketing. Ujęcie relacyjne strony 31 - 59
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Brzozowska-Woś M.: Wybrane czynniki wpływające na rynkowe zachowania konsumentów// Marketing. Ujęcie relacyjne/ ed. ed. Magdalena Brzozowskiej-Woś. Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.31-59
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 1032 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Detection of delamination in multi layer composite beams.
- W. Ostachowicz,
- M. Krawczuk,
- M. Palacz
2003