Wybrane elementy logistycznej obsługi klienta - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wybrane elementy logistycznej obsługi klienta

Abstrakt

Marketing relacji zakłada wynegocjowaną obietnicę obsługi, która na rynku transportu miej-skiego oznacza pewność zrealizowania usługi przewozowej dla określonego pasażera, w danej relacji, danym środkiem transportu, po określonej cenie, w oczekiwanych warunkach przewozu i w założonym przez organizatora transportu zbiorowego czasie. Uniwersalność zasad obsługi klienta powoduje, że Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni od początku swojej działalności przyjął marketingową orientację na klienta. Przejawia się to między innymi w realizacji badań marketingowych i kształtowaniu poszczególnych elementów oferty przewozowej na podstawie wyników tych badań. ZKM w Gdyni kształtując ofertę przewozową uwzględnia nie tylko oczekiwania obecnych klientów (pasażerów), ale także postulaty osób korzystających przede wszystkim z samochodów osobowych w realizacji po-dróży miejskich, co umożliwia ciągły wzrost jakości świadczonych usług. Zasada „dobrze za pierwszym razem” jest głównym wyznacznikiem działań gdyńskiego organizatora transportu miejskiego.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Przegląd Komunikacyjny strony 8 - 13,
ISSN: 0033-2232
Język:
polski
Rok wydania:
2016
Opis bibliograficzny:
Grzelec K.: Wybrane elementy logistycznej obsługi klienta// Przegląd Komunikacyjny. -., nr. 1 (2016), s.8-13
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 346 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi