Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0 - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0

Abstrakt

Artykuł ma na celu przedstawienie wybranych technik optymalizacji kodu pixel shaderów w wersji 2.0. Omówiona została specyfika programowania Pixel Shaderów 2.0 oraz przedstawiony został język programowania niskopoziomowego, którego znajomość jest przydatna w procesie optymalizacji kodu pixel shaderów. Nastepnie na przykładzie Pixel Shadera realizującego efekt Screen Space Ambient Occlusion pokazane zostały wybrane metody optymalizacji kodu pixel shaderów, w efekcie czego generowany kod wynikowy prezentowanego pixel shadera zostaje skrócony kilkukrotnie, a zaoszczędzone w ten sposób instrukcje mogą zostać wykorzystane w celu podniesienia jakości otrzymanego efektu.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Inżynieria Gier Komputerowych : materiały konferencyjne V Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych Siedlce, 4-6 kwietnia 2008 strony 95 - 117
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Kluczek K.: Zaawansowane techniki optymalizacji Pixel Shaderów 2.0// Inżynieria Gier Komputerowych : materiały konferencyjne V Ogólnopolskiej Konferencji Inżynierii Gier Komputerowych Siedlce, 4-6 kwietnia 2008/ ed. red nauk: J. Tchórzewski, P. Świtalski, Ł. Rozbicki, T. Sitkiewic, M. Stefaniuk. Siedlce: Wydawnictwo Akademii Podlaskiej, 2008, s.95-117
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 205 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi