Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych

Abstrakt

W artykule przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych na studentach studiów I stopnia Politechniki Gdańskiej. Badania dotyczyły określenia oczekiwań studentów I stopnia w zakresie studiów II stopnia. Miały służyć przewidzeniu zachowań kandydatów na studia. Poznanie motywów ich postępowania w zakresie podejmowania decyzji o wyborze studiów II stopnia pozwoliło na podjęcie właściwych kroków - z punktu widzenia ich potrzeb i oczekiwań informacyjnych.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 481 - 489,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2011
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Zachowania młodych konsumentów usług edukacyjnych// Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 72(660) (2011), s.481-489
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 108 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi