Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej

Abstrakt

Badanie rzeczywistości projektowej jest istotne zarówno z punktu widzenia dydaktyki, jak i prowadzenia badań w inżynierii oprogramowania. Podczas opracowywania efektywnej metody badania rzeczywistości projektowej można wykorzystać wiedzę z innych dyscyplin. W referacie zaprezentowano zapożyczenie metody projektowania badania z dziedziny badań marketingowych. Kolejne rozdziały zawierają: opis zapożyczenia, zarys metody podlegającej zapożyczeniu oraz dyskusję zapożyczenia oraz integracji z innymi aspektami badania.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne nr T. 13, strony 189 - 196,
ISSN: 1732-1166
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Bobkowska A.: Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej // Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 13., (2007), s.189-196
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 111 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi