Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami

Abstrakt

Przedstawiono znaczenie i rolę systemów informatycznych w procesie zarządzania nowoczesną jednostką organizacyjną. Zaprezentowano cykl rozwojowy systemów zarządzania w dobie ciągłego zapotrzebowania na informację. Pokazano rozwój narzędzi informatycznych wspierających rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw. Określono pojęcie procesu biznesowego. W szczególności zwrócono uwagę na systemy typu CRM (Customer Relationship Management) oraz zaprezentowano ich znaczenie w procesie zarządzania relacjami z klientami. Scharakteryzowano klasę systemów CRM, a poprzez przykłady zobrazowano praktyczne korzyści i efekty ich zastosowania w przedsiębiorstwach. Wyciągnięto wnioski oraz przedstawiono prognozowane kierunki rozwoju tej klasy systemów.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego strony 165 - 173,
ISSN: 2080-6302
Język:
polski
Rok wydania:
2010
Opis bibliograficzny:
Brudło P.: Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami // Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. -., nr. Nr 7 (2010), s.165-173
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 136 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi