Zaufanie, satysfakcja i lojalność studentów wobec wydziałowego serwisu WWW – wyniki badania eksploracyjnego
Abstrakt
W artykule przedstawiono wyniki badania dotyczącego określenia związków pomiędzy cechami użytkowymi serwisu WWW wydziału "X" szkoły wyższej a zaufaniem, satysfakcją i lojalnością studentów wobec tego serwisu. Zaproponowany model teoretyczny został zweryfikowany za pomocą badania empirycznego, w którym zastosowano podejście PLS-SEM. Rezultaty badania wskazują, że takie cechy wydziałowego serwisu WWW jak interaktywność, zawartość informacyjna oraz jakość informacji pozytywnie wpływają na satysfakcję studentów, zaś na zaufanie dodatnio oddziałują łatwość obsługi i jakość informacji. Z kolei zaufanie i satysfakcja pozytywnie wpływają na przywiązanie do serwisu. Badanie pozwoliło też na pomyślną walidację użytego instrumentu pomiarowego.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
MARKETING I RYNEK
strony 1029 - 1035,
ISSN: 1231-7853 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Zaufanie, satysfakcja i lojalność studentów wobec wydziałowego serwisu WWW – wyniki badania eksploracyjnego// MARKETING I RYNEK. -., nr. 8 (2014), s.1029-1035
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 116 razy