Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta
Abstrakt
W niniejszej publikacji autorzy przedstawili badania ukazujące postrzeganie żywności ekologicznej oraz lokali gastronomicznych przygotowujących potrawy wytwarzane z produktów ekologicznych w ramach ''zielonych linii''. Badania uzupełnione zostały o wnioski dotyczące postrzegania żywności ekologicznej na rynku europejskim oraz czynników skłaniających konsumentów do jej zakupu a także zagadnień zwiazanych z bezpieczeństwem żywności.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO
nr 10,
strony 76 - 87,
ISSN: 1732-1565 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Szymańska-Brałkowska M., Zieliński G.: Zielone linie jako doskonalenie jakości usług gastronomicznych z uwzględnieniem orientacji na klienta// PRACE I MATERIAŁY WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA UNIWERSYTETU GDAŃSKIEGO. -Vol. 10., nr. Nr 3 (2012), s.76-87
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 80 razy