Projekty
Filtry
wszystkich: 172
Katalog Projektów
Rok -
-
Wpływ zmiennych warunków obciążenia na charakterystyki zmęczeniowe kompozytów cementowo-bitumicznych wykonanych w technologii recyklingu na zimno
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
INTRAS Wspólny magisterski program nauczania z zakresu ITS na uczelniach Uzbekistanu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 586292-EPP-1-2017-1-PL-EPPKA2-CBHE-JP z dnia 2017-12-20
-
Współpraca grunt-konstrukcja w zakresie dużych deformacji przy różnych warunkach brzegowych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej
-
ECO-GT Współpraca inżynierów na rzecz zielonej transformacji
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Technologii w Inżynierii Środowiska
-
GASŁUPMIKROS Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem BG1/GASŁUPMIKROS/13 z dnia 2013-11-14
-
OT1-1A/IBDiM-PG-PW-PWr-PŚk-IOŚ-PIB-INSCH-ITB MORATEX Wykorzystanie materiałów pochodzących z recyklingu
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem DZP/RID-I-06/1/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
-
Wyznaczanie wytrzymałości na ścinanie w warunkach bez drenażu dla stabilizowanych gruntów spoistych za pomocą ścinarki obrotowej oraz penetrometru stożkowego.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Geotechniki i Inżynierii Wodnej zgodnie z porozumieniem SKN/SP/601088/2024 z dnia 2024-06-05
-
MINIATURA Wzmocnienie uszkodzonego budynku stalowego wyposażonego w stalową ścianę usztywniającą oraz śruby SMA
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Budowlanej zgodnie z porozumieniem DEC-2023/07/X/ST8/00144
-
RIDII 2C Wzorcowa metoda oceny inwestycji drogowej na etapie STEŚ uwzględniająca zasady zrównoważonego rozwoju w całym cyklu życia drogi
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej
-
AdTrans Zaawansowana analiza danych dla nauczycieli specjalizacji transportowej
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 2023-1-PL01-KA220-HED-000158917
-
Zasilanie infiltracyjne na obszarze sandrowym
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem UMO-2015/17/B/ST10/03233 z dnia 2016-02-15
-
Zastosowanie procesu Anammox w komunalnych oczyszczalniach ścieków dla zmniejszenia zużycia energii i emisji gazów cieplarnianych
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem WFOŚ/D/201/140/2011 z dnia 2011-06-07
-
3M-WETCELL Zastosowanie zintegrowanego podejścia 3M (Makrofity-Mikrobiom-Modelowanie) do wyjaśnienia mechanizmów produkcji bioenergii i transformacji mikrozanieczyszczeń w pływającym systemie hydrofitowym scalonym z mikrobiologicznym ogniwem paliwowym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem UMO-2021/43/B/NZ9/00787 z dnia 2022-10-03
-
S@MPler Zintegrowaen podejście do kształcenia w zakresie zrównoważonej mobilności miejskiej oparte na podejściu projektowym
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 2019-1-PL1-KA203-065244 z dnia 2019-09-01
-
WasteValue Zintegrowana biorafineria - przetwarzanie frakcji organicznej odpadów w biopaliwa.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem NOR/POLNOR/WasteValue/0002/2019-00 z dnia 2020-09-24
-
INPORR Zintegrowana technologia usuwania i odzysku azotu i fosforu w komunalnych oczyszczalniach ścieków.
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem NOR/SGS/INPORR/0074/2020-00 z dnia 2021-09-01
-
SIREN Zintegrowany system odzysku energii, związków organicznych, biogenów i wytwarzania wartościowych produktów ze ścieków komunalnych
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Sanitarnej zgodnie z porozumieniem NOR/POLNOR/SIREN/0069/2019-00 z dnia 2020-09-24
-
Zmienność kształtu w modelowaniu matematycznym ściany brzucha człowieka
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem UMO-2022/47/D/ST8/02433
-
FLOW Zmniejszenie nasilenia ruchu drogowego poprzez stworzenie korzystnych warunków dla ruchu pieszego i rowerowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 635998 z dnia 2015-04-14
-
FLOW Zmniejszenie nasilenia ruchu drogowego poprzez stworzenie korzystnych warunków dla ruchu pieszego i rowerowego
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Inżynierii Transportowej zgodnie z porozumieniem 331826/PnH/2016 z dnia 2016-11-28
-
LongLife Zrównoważone, energooszczędne i chroniące zasoby budynki mieszkalne uwzględniające ujednolicone procedury oraz nowe zaadaptowane technologie
ProjektyProjekt realizowany w Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska zgodnie z porozumieniem #006 z dnia 2009-02-23
-
WECHULL+ Zrównoważony materiał betonowy do zastosowania w ulepszonych konstrukcjach nośnych dla technologiach energii odnawialnej na morzu
ProjektyProjekt realizowany w Katedra Konstrukcji Inżynierskich zgodnie z porozumieniem CETP/2022/45/WECHULL+/2024 z dnia 2024-09-10