A design concept of main propulsion system with hydrostatic transmission gear for inland waterways ship
Abstrakt
Celem analizy jest przedstawienie koncepcji napędu głównego statku oraz określenie jego sprawności całkowitej. Zrealizowanie zamierzenia przedstawionego powyżej wymaga spojrzenia na opis strat i sprawności energetycznej przekładni hydrostatycznej, uwzględniający jak najdalej idącą jego prostotę. Obraz wzajemnego wpływu strat we wszystkich elementach układu hydraulicznego okazuje się bardzo złożony. Przy założeniu koniecznych uproszczeń w artykule przeanalizowano bilans energetyczny napędu głównego z przekładnią hydrostatyczną członowego statku śródlądowego i przybrzeżnego.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 36 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Polish Maritime Research
strony 91 - 95,
ISSN: 1233-2585 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2006
- Opis bibliograficzny:
- Dymarski C., Skorek G.: A design concept of main propulsion system with hydrostatic transmission gear for inland waterways ship// Polish Maritime Research. -., iss. nr S2 (2006), s.91-95
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 99 razy