Abstrakt
W pracy przedstawiono strukturę, zakres tematyczny i wybrane elementy zrealizowanego w latach 2006-2010 unijnego programu badawczego INNOTRACK, zorientowanego głównie na problematykę toru kolejowego. W sposób szczególny skupiono się na dwóch newralgicznych kwestiach: ukształtowania geometrycznego torów oraz uszkodzeń szyn. Osiągnięcia programu w tym zakresie zostały następnie odniesione do uwarunkowań eksploatacyjnych występujących w naszym kraju.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Projektowanie, Budowa i Utrzymanie Infrastruktury w Transporcie Szynowym : INFRASZYN 2014 strony 89 - 103
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Koc W., Zariczny J.: Wyniki programu INNOTRACK w nawiązaniu do polskich uwarunkowań.// Projektowanie, Budowa i Utrzymanie Infrastruktury w Transporcie Szynowym : INFRASZYN 2014/ ed. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP, Radom Radom: Instytut Technologii Eksploatacji – PIB, 2014, s.89-103
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 63 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Rozpowszechnienie zaburzeń lipidowych w populacji wiejskiej -Program ''Kiełpino'' = Dyslipideamia prevalence in rural population - Kiełpino program
- Z. Babińska,
- M. Pietrzykowska,
- P. Bandosz
- + 5 autorów
2007