Beata Krawczyk-Bryłka - Organizations - Bridge of Knowledge

Search

Profile photo: dr Beata Krawczyk-Bryłka

dr Beata Krawczyk-Bryłka

Employment

Research fields

Research Teams (Team member)

  • Katedra Przedsiębiorczości i Prawa Gospodarczego

    Zatrudnieni w niej pracownicy wywodzą się z różnych katedr i reprezentują kilka dyscyplin naukowych, które wiążą się z przedsiębiorczością. Zajmujemy się ekonomią, zarządzaniem, prawem, psychologią, czyli naukami, w których przedsiębiorczość jest jednym z istotnych analizowanych zjawisk. Dzięki zróżnicowaniu dyscyplin, które reprezentujemy, realizujemy wielostronne badania dotyczące - poza przedsiębiorczością - także samego przedsiębiorcy...

Membership in scientific or artistic societies/organisations/institutions

  • European Council for Small Business and Entrepreneurship (ECSB)

    Multinational organisation

    Conducted 2020-01-01 - 2020-12-31 at position: członek

  • Gdańskie Towarzystwo Naukowe

    Conducted 2017-10-03 at position: członek

  • Polskie Stowarzyszenie Psychologii Organizacji

    Conducted 2016-06-14 at position: Członek

Membership in expert teams

  • Komisja Nagród Wydziału I. Nauk Społecznych i Humanistycznych Gdańskiego Towarzystwa Naukowego, poświęconego przyznaniu nagród GTN i Prezydenta Miasta Gdańska młodym pracownikom nauki za wybitne osiągnięcia naukowe, za rok 2017 - Przewodnicząca: dr Beata Krawczyk-Bryłka

    Gdańskie Towarzystwo Naukowe, Gdańsk, Polska

    Rozpatrzenie zgłoszonych do Konkursu prac młodych naukowców, opracowanie recenzji zgłoszonych prac, ocena prac wg zasad Regulaminu przyznawania nagród Gdańskiego Towarzystwa Naukowego i Prezydenta Miasta Gdańska młodym pracownikom nauki za wybitne osiągnięcia naukowe, wybór pracy nominowanej do Nagrody.

  • Zespół ds bilansu kompetencji w projekcie: Program Rozwoju Kompetencji studentów Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej (2016 - 2017)

    Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska

    Opracowanie indywidualnych bilansów kompetencji ex ante i ex post dla 160 studentów Zarządzania i 80 studentów Analityki gospodarczej, uczestniczących w programach szkoleniowych realizowanych w ramach projektu. Zadanie obejmuje: opracowanie założeń i metodologii badań, przygotowanie narzędzi badawczych, analiza wyników badań, opracowanie raportów bilansu kompetencji.

  • Zespół ds. kapitału naukowego PG (5.06.2017 - 31.08.2020)

    Politechnika Gdańska, 2017

    Zespół odpowiada za diagnozę kapitału naukowego Politechniki Gdańskiej. Podstawowym zadaniem jest przeprowadzenie badań, których celem jest analiza opinii pracowników naukowych Politechniki Gdańskiej dotyczących warunków rozwijania kapitału naukowego Uczelni oraz przygotowanie rekomendacji zmian wzmacniających aktywność naukową pracowników. Realizowany projekt obejmuje opracowanie założeń i metodologii badań, ich realizację na celowo dobranej grupie pracowników PG oraz analizę wyników i opracowanie raportu.

  • Zespół konsultantów BKL

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Warszawa, Polska, 2016

    Konsultacja i wspieranie procesu tworzenia nowego podejścia badawczego, które będzie zastosowane w latach 2017-2023 w badaniach Bilans Kapitału Ludzkiego (BKL) prowadzonych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości wspólnie z Uniwersytetem Jagiellońskim. Badanie BKL dzięki kompleksowości oraz wiarygodności uzyskiwanych danych stało się cenionym źródłem informacji na temat polskiego rynku pracy i edukacji i jest szeroko wykorzystywane przez środowiska naukowe, administrację publiczną oraz instytucje międzynarodowe.

  • zespół ekspertów ds wdrożenia Narzędzia Pomiaru Kapitału Ludzkiego (NKL) w firmach wraz z opracowaniem opisu najciekawszych przypadków w projekcie „Kapitał ludzki jako element wartości przedsiębiorstwa”, 2015

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (Lider Projektu) oraz Szkoła Główna Handlowa w Warszawie (Partner Projektu), Polska

    Zakres zadań: 1. Wstępna analiza wyników NKL przedsiębiorstwa oraz uzupełnianie informacji 1.1 Analiza przesłanych wyników przedsiębiorstwa przez zespół ekspertów NKL • poddanie analizie wstępnej informacji o przedsiębiorstwie zawartych w NKL przesłanych przez przedsiębiorstwo, sformułowanie zakresu obszarów, wymagających pogłębionej analizy oraz szczegółowych pytań/ problemów, które poruszane będą na następnym etapie; • przygotowanie listy zagadnień/ problemów/ pytań do przedstawicieli przedsiębiorstwa w celu przygotowania się na spotkanie z ekspertami NKL. 1.2 Przeprowadzenie pogłębionych badań w trakcie wizyty ekspertów NKL w siedzibie przedsiębiorstwa • zebranie dodatkowych informacji w ramach obszarów zidentyfikowanych poprzez wstępną analizę wyników NKL i które wymagają interwencji; • wywiady z właścicielami, przedstawicielami kadry zarządzającej i/lub pracownikami działu kadr/HR, w celu uzyskania opinii na temat obecnego podejścia do zarządzania kapitałem ludzkim w przedsiębiorstwie, określenie kluczowych potrzeb przedsiębiorstwa w zakresie pomiaru kapitału ludzkiego oraz pozyskanie dodatkowych informacji pozwalających na interpretację uzyskanych wyników; • przeprowadzenie uzupełniających badań ankietowych (będących częścią narzędzia NKL) z pracownikami przedsiębiorstwa otyczących satysfakcji i zaangażowania pracowników, relacji interpersonalnych, itp.; • zapoznanie się z dokumentacją (np. procedurami pozyskiwania pracowników, itp.) pozwalającą na pogłębienie wiedzy o procesach dotyczących kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie – co pozwoli na przygotowanie pogłębionych rekomendacji. 2. Analiza wyników i przygotowanie rekomendacji dla przedsiębiorstwa 2.1 Opracowanie końcowego raportu dla przedsiębiorstwa przez ekspertów NKL • Na podstawie zebranych informacji opracowanie raportu końcowego dla każdego z przedsiębiorstw, obejmującego: diagnozę obecnej sytuacji w zakresie pomiaru kapitału ludzkiego oraz elementów zarządzania kapitałem ludzkim przedsiębiorstwa, a także wskazanie elementów wymagających poprawy, interwencji lub zmiany. • Kluczowym celem raportu jest zaproponowanie możliwych do wdrożenia rozwiązań w obszarach problemowych opisanych w raporcie. 2.2 Opracowanie opisów najciekawszych przypadków • Opis najciekawszych problemów oraz propozycji ich rozwiązania w postaci opisów przypadku 2.3 Prezentacja wyników i omówienie rekomendacji zmian w siedzibie przedsiębiorstwa • przedstawienie przedsiębiorstwu propozycji zmian, ulepszeń, działań naprawczych, i/lub wskazanie konsekwencji braku takich działań w siedzibie przedsiębiorstwa.

seen 3938 times