Journal Education, Technology and Computer Science - Journal - Bridge of Knowledge

Search

Journal Education, Technology and Computer Science

ISSN:

2719-6550

eISSN:

2719-7417

Publisher:

Uniwersytet Rzeszowski

Disciplines
(Field of Science):

  • educational sciences (Social studies)
  • computer and information sciences (Natural sciences)

Ministry points: Help

Ministry points - current year
Year Points List
Year 2025 20 Ministry scored journals list 2024
Ministry points - previous years
Year Points List
2025 20 Ministry scored journals list 2024
2024 20 Ministry scored journals list 2024
2023 40 Ministry Scored Journals List
2022 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2021 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2020 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2019 20 Ministry Scored Journals List 2019-2022
2018 9 B
2017 9 B
2016 9 B
2015 9 B
2014 6 B
2013 6 B
2012 5 B
2011 5 B

Impact Factor:

n/a

Publishing policy:

License: CC BY-SA 4.0
License
Creative Commons: BY-SA 4.0 open in new tab
Information on publishing policy
http://eti.ur.edu.pl/pl/10-etyka-publikacji.html open in new tab
Information on the conditions of self-archiving
Included in license
Is self-archiving allowed by the journal?
Yes - without restrictions
Submitted Version Help
yes
Accepted Version Help
yes
Published Version Help
yes
Information on research data policy
n/a
Months of embargo
no embargo
Additional information
Must link to journal homepage with DOI.
Self-archiving of the text possible after publishing on the journal's website.

Filters

total: 2

  • Category
  • Year
  • Options

clear Chosen catalog filters disabled

Catalog Journals

Year 2018
  • Infografika - aktywizujące środowisko edukacyjne
    Publication

    - Journal Education, Technology and Computer Science - Year 2018

    Artykuł analizuje szerokie spektrum zagadnień związanych z infografikami. Opisuje sposoby ich tworzenia w celu efektywnej wizualizacji informacji, danych i wiedzy oraz publikowania ich w portalach LCMS dla osiągnięcia celów pedagogicznych. Zwraca uwagę na znaczenie, jakie mają w stymulowaniu studentów do aktywnego i kreatywnego uczestniczenia w procesie uczenia się. Podkreśla także ich ogromną rolę w innowacyjnej edukacji, w szczególności...

    Full text available to download

Year 2017
  • Aspekty Edukacyjne Wirtualnych Światów. Aplikacja Second Life
    Publication
    • P. Topol
    • W. Kowalewski
    • I. Mokwa-Tarnowska
    • P. Leszczyński
    • M. Kołowska-gawiejnowicz
    • I. Siatkowski
    • A. Ren-kurc

    - Journal Education, Technology and Computer Science - Year 2017

    Artykuł koncentruje się na trójwymiarowych środowiskach wirtualnych i ich funkcjonalności edukacyjnej na przykładzie świata Second Life. Wbrew opiniom pojawiającym się od czasu do czasu w literaturze przedmiotu światy wirtualne 3D nie odchodzą w przeszłość, przynajmniej nie w sektorze edukacyjnym. Autorzy artykułu próbują to wykazać,przedstawiając różne aspekty Second Life w zastosowaniach dydaktycznych, naukowych,...

    Full text available to download

seen 427 times