Abstract
W artykule podjęto próbę diagnozy kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci handlowej branży artykułów sportowych, posługując się metodą wartości konkurujących zaproponowaną przez Kima Camerona i Roberta Quinna, która pozwala na „pomiar” istniejącej i oczekiwanej kultury organizacyjnej. Celem opracowania jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania, jakie działania można podjąć, aby kultura organizacyjna wybranej firmy stała się bardziej przyjazna dla pracownika oraz czy taka zmiana może przyczynić się do sukcesu firmy1.
Authors (2)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 48 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
e-mentor
pages 1 - 5,
ISSN: 1731-6758 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Wiśniewski M., Leja K.: Analiza kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci sklepów sportowych - raport z badań// e-mentor. -., nr. 3 (60) (2015), s.1-5
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 195 times