Analiza kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci sklepów sportowych - raport z badań - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Analiza kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci sklepów sportowych - raport z badań

Abstract

W artykule podjęto próbę diagnozy kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci handlowej branży artykułów sportowych, posługując się metodą wartości konkurujących zaproponowaną przez Kima Camerona i Roberta Quinna, która pozwala na „pomiar” istniejącej i oczekiwanej kultury organizacyjnej. Celem opracowania jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania, jakie działania można podjąć, aby kultura organizacyjna wybranej firmy stała się bardziej przyjazna dla pracownika oraz czy taka zmiana może przyczynić się do sukcesu firmy1.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 48 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
e-mentor pages 1 - 5,
ISSN: 1731-6758
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Wiśniewski M., Leja K.: Analiza kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci sklepów sportowych - raport z badań// e-mentor. -., nr. 3 (60) (2015), s.1-5
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 195 times

Recommended for you

Meta Tags