Abstrakt
W artykule podjęto próbę diagnozy kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci handlowej branży artykułów sportowych, posługując się metodą wartości konkurujących zaproponowaną przez Kima Camerona i Roberta Quinna, która pozwala na „pomiar” istniejącej i oczekiwanej kultury organizacyjnej. Celem opracowania jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania, jakie działania można podjąć, aby kultura organizacyjna wybranej firmy stała się bardziej przyjazna dla pracownika oraz czy taka zmiana może przyczynić się do sukcesu firmy1.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 48 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
e-mentor
strony 1 - 5,
ISSN: 1731-6758 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Wiśniewski M., Leja K.: Analiza kultury organizacyjnej wybranej placówki sieci sklepów sportowych - raport z badań// e-mentor. -., nr. 3 (60) (2015), s.1-5
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 195 razy