Abstract
W artykule przedstawiono programy lojalnościowe jako główne narzędzie pozwalające na budowanie trwałych relacji z klientami. Programy te przedstawiono na przykładzie rynku usług hotelarskich. Są to programy stosowane przez Grupę Hotelową Orbis - największą grupę hotelową w Polsce. Tworzenie relacji wyższego stopnia ukazano jako sposób osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 87 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
pages 321 - 330,
ISSN: 1640-6818 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Budowanie relacji wyższego stopnia jako sposób konkurowania na rynku usług hotelarskich// Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 54(594) (2010), s.321-330
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 125 times