Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami

Abstract

Przedsiębiorstwa, funkcjonując na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, stale poszukują nowych form uzyskiwania przewagi konkurencyjnej. Staje się to coraz trudniejsze wobec licznych działań podejmowanych przez podmioty działające w tej samej branży. W latach 90. ubiegłego stulecia zrodziła się koncepcja marketingu relacji. Obserwując działania podmiotów branży hotelarskiej, wydaje się być ona nadal aktualna. Głównym działaniem podejmowanym przez te podmioty są programy lojalnościowe. Można zadać pytanie, czy są one skutecznym narzędziem budowania trwałych relacji z klientami. Analiza wybranego programu lojalnościowego stosowanego przez Grupę Hotelową Orbis jest próbą dostarczenia odpowiedzi na to pytanie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Handel Wewnętrzny pages 70 - 75,
ISSN: 0438-5403
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Program lojalnościowy jako narzędzie budowania trwałych relacji z klientami// HANDEL WEWNETRZNY. -., nr. Nr 360007 (2011), s.70-75
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 140 times

Recommended for you

Meta Tags