Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej
Abstract
Autorzy tego artykułu w oparciu o obszerny przegląd literatury proponują sposoby zwiększenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez budowanie świadomości marki za pomocą narzędzi Web 2.0. Tekst opiera się na założeniach teorii odnoszącej się do przewagi przedsiębiorstwa nad konkurencją poprzez ciągłe zwiększanie wartości konsumenckiej.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Zarządzanie i marketing strony 445 - 452
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Schivinski B., Ślosarski R.: Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej// Zarządzanie i marketing/ ed. Anna Krzysztofek Kraków: AT Wydawnictwo, 2014, s.445-452
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 137 times