Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej

Abstract

Autorzy tego artykułu w oparciu o obszerny przegląd literatury proponują sposoby zwiększenia przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa poprzez budowanie świadomości marki za pomocą narzędzi Web 2.0. Tekst opiera się na założeniach teorii odnoszącej się do przewagi przedsiębiorstwa nad konkurencją poprzez ciągłe zwiększanie wartości konsumenckiej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Zarządzanie i marketing strony 445 - 452
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Schivinski B., Ślosarski R.: Budowanie wartości marki w mediach społecznościowych jako narzędzie osiągania przewagi konkurencyjnej// Zarządzanie i marketing/ ed. Anna Krzysztofek Kraków: AT Wydawnictwo, 2014, s.445-452
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 137 times

Recommended for you

Meta Tags