Abstract
Poprzez uwzględnienie orientacji społecznej wśród przedsiębiorstw, autorzy publikacji przedstawiają jakim zainteresowaniem cieszą się one w Polsce. Autorzy analizują przyczyny istniejącego stanu rzeczy z punktu widzenia tła społeczno-ekonomicznego biznesu - dużego i małego w Polsce.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. - T. II strony 401 - 410
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Popowska M., Starnawska M.: Czynniki kształtujące orientację społeczną w przedsiębiorczości// Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. - T. II/ ed. red. A. Antonowicz. - Wydział Zarządzania UG, Fundacja Rozwoju UG. Sopot: Wyd. FRUG, 2010, s.401-410
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 79 times