Abstrakt
Poprzez uwzględnienie orientacji społecznej wśród przedsiębiorstw, autorzy publikacji przedstawiają jakim zainteresowaniem cieszą się one w Polsce. Autorzy analizują przyczyny istniejącego stanu rzeczy z punktu widzenia tła społeczno-ekonomicznego biznesu - dużego i małego w Polsce.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. - T. II strony 401 - 410
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Popowska M., Starnawska M.: Czynniki kształtujące orientację społeczną w przedsiębiorczości// Niematerialne i społeczne uwarunkowania funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstw. - T. II/ ed. red. A. Antonowicz. - Wydział Zarządzania UG, Fundacja Rozwoju UG. Sopot: Wyd. FRUG, 2010, s.401-410
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 79 razy