Czynniki wzrostu zatrudnienia w mikro przedsiębiorstwach – czy chcieć znaczy móc? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Czynniki wzrostu zatrudnienia w mikro przedsiębiorstwach – czy chcieć znaczy móc?

Abstract

Dotychczasowe badania nad wzrostem małych i średnich przedsiębiorstw, prowadzone od wielu lat zarówno na świecie jak i w Polsce nie przyniosły odpowiedzi na pytanie jakie czynniki na to zjawisko wpływają. W artykule przedstawiono pokrótce podejścia badawcze wykorzystywane w badaniu czynników wzrostu. W oparciu o przeprowadzone w 2009 i 2012 roku badania panelowe w Województwie Pomorskim, przeanalizowano wpływ czynników związanych z właścicielem firmy (obierane przez niego cele, postrzeganie możliwości i szanse firmy) na wzrost zatrudnienia. Analiza wyników badań, wskazuje, że planowanie wzrostu nie idzie w parze z jego osiąganiem. Natomiast na plany i cele mikroprzedsiębiorcy ma wpływ postrzeganie przez niego sytuacji firmy i możliwości jakie niesie otoczenie.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
MARKETING I RYNEK pages 661 - 668,
ISSN: 1231-7853
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Wasilczuk J.: Czynniki wzrostu zatrudnienia w mikro przedsiębiorstwach – czy chcieć znaczy móc? // MARKETING I RYNEK. -., nr. 5 (2014), s.661-668
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 129 times

Recommended for you

Meta Tags