Abstract
W artykule prezentowane są założenia metodologiczne oraz fragmenty wyników badań biograficznych nauczycielek. Autor koncentruje się na charakterystyce specyficznego narzędzia badawczego, w założeniu wykraczającego poza wymiar poznawczy, stając się pewnego rodzaju terapią dla jego uczestniczek.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- W : Tożsamość. Polityka. Biznes: Kobiety w przestrzeni publicznej strony 57 - 76
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Tomczak M.: Historia życia jako terapia - edukacyjny wymiar opowieści w badaniu tożsamości nauczycielek// W : Tożsamość. Polityka. Biznes: Kobiety w przestrzeni publicznej/ ed. Sylwia Bykowska, Katarzyna Kamińska-Moczyło Starogard Gdański: Pomorska Szkoła Wyższa w Starogardzie Gdańskim, 2014, s.57-76
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 87 times