Abstrakt
W artykule prezentowane są założenia metodologiczne oraz fragmenty wyników badań biograficznych nauczycielek. Autor koncentruje się na charakterystyce specyficznego narzędzia badawczego, w założeniu wykraczającego poza wymiar poznawczy, stając się pewnego rodzaju terapią dla jego uczestniczek.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- W : Tożsamość. Polityka. Biznes: Kobiety w przestrzeni publicznej strony 57 - 76
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Tomczak M.: Historia życia jako terapia - edukacyjny wymiar opowieści w badaniu tożsamości nauczycielek// W : Tożsamość. Polityka. Biznes: Kobiety w przestrzeni publicznej/ ed. Sylwia Bykowska, Katarzyna Kamińska-Moczyło Starogard Gdański: Pomorska Szkoła Wyższa w Starogardzie Gdańskim, 2014, s.57-76
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 87 razy