Identyfikacja sposobności do tworzenia nowych produktów - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Identyfikacja sposobności do tworzenia nowych produktów

Abstract

W tym rozdziale monografii przedstawiono koncepcję identyfikacji sposobności do tworzenia nowych produktów jako pierwszego etapu procesu kształtowania nowych produktów. Etap ten poprzedza przygotowanie strategicznych wytycznych w zakresie kształtowania nowych produktów, zaś w jego zakresie scharakteryzowano: poszukiwanie sposobności, rozpoznanie sytuacji rynkowej i wymagań dotyczących sposobności oraz kwalifikowanie sposobności do dalszych prac.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Marketing - rozwój działań strony 119 - 141
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Dąbrowski D.: Identyfikacja sposobności do tworzenia nowych produktów// Marketing - rozwój działań/ ed. ed. Dariusz Dąbrowski Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.119-141
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags