Abstract
W tym rozdziale monografii przedstawiono koncepcję identyfikacji sposobności do tworzenia nowych produktów jako pierwszego etapu procesu kształtowania nowych produktów. Etap ten poprzedza przygotowanie strategicznych wytycznych w zakresie kształtowania nowych produktów, zaś w jego zakresie scharakteryzowano: poszukiwanie sposobności, rozpoznanie sytuacji rynkowej i wymagań dotyczących sposobności oraz kwalifikowanie sposobności do dalszych prac.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Marketing - rozwój działań strony 119 - 141
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Dąbrowski D.: Identyfikacja sposobności do tworzenia nowych produktów// Marketing - rozwój działań/ ed. ed. Dariusz Dąbrowski Gdańsk: Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Ekonomii, Politechnika Gdańska, 2010, s.119-141
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 104 times