Jakość jako determinanta działań podejmowanych w kulturze organizacji przedsiębiorstwa. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Jakość jako determinanta działań podejmowanych w kulturze organizacji przedsiębiorstwa.

Abstract

Współczesny rynek staje się coraz bardziej rynkiem klienta. Rosnące wymagania jakościowe klientów zmuszają zarządzających przedsiębiorstwami do reinterpretacji stawianych sobie celów. W zarządzaniu organizacją konieczne staje się identyfikowanie potrzeb klientów. Wymaga to ustalenia nowych proporcji między kategoriami ilości i jakości.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 87 - 98
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Mianowski J.: Jakość jako determinanta działań podejmowanych w kulturze organizacji przedsiębiorstwa.// Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu./ ed. E. Grzegorzewska - Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.87-98
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 112 times

Recommended for you

Meta Tags