Abstract
Współczesny rynek staje się coraz bardziej rynkiem klienta. Rosnące wymagania jakościowe klientów zmuszają zarządzających przedsiębiorstwami do reinterpretacji stawianych sobie celów. W zarządzaniu organizacją konieczne staje się identyfikowanie potrzeb klientów. Wymaga to ustalenia nowych proporcji między kategoriami ilości i jakości.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu. strony 87 - 98
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Mianowski J.: Jakość jako determinanta działań podejmowanych w kulturze organizacji przedsiębiorstwa.// Edukacja menedżerska a społeczne i prawne otoczenie biznesu./ ed. E. Grzegorzewska - Mischka. Gdańsk: P. Gdań., 2002, s.87-98
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 112 times