Abstract
Zarządzanie jakością dotyczy wszystkich dziedzin pracy przedsiębiorstwa od systemu funkcjonowania organizacji do produktu finalnego dostarczonego na rynek. W przypadku wyższej uczelni, produkt finalny ma inny charakter niż w sektorach produkcyjnych. Wytwór ów nie jest namacalny, nie jest przedmiotem fizycznym, wiąże się natomiast z wiedzą, którą absolwenci posiadają. Polityka jakości prowadzona na uczelniach może dotyczyć wszystkich obszarów ich funkcjonowania. Wątek ten zostanie omówiony w niniejszym artykule. Szczególny nacisk zostanie położony na kwestie związane z prowadzeniem polityki zarządzania jakością w dziedzinie marketingu, budowaniem silnej identyfikacji wizualnej, więzi z marką, a także z długofalową lojalnością wobec uczelni wyższej.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wybrane aspekty zarządzania jakością strony 250 - 254
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Schivinski B.: Jakość w marketingu - Kreowanie systemu identyfikacji wizualnej na przykładzie UMCS Lublin // Wybrane aspekty zarządzania jakością/ ed. pod red. Marka alerno-Kochana. Kraków: Wydaw. AGH, 2010, s.250-254
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 102 times