Jakość w marketingu - Kreowanie systemu identyfikacji wizualnej na przykładzie UMCS Lublin - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Jakość w marketingu - Kreowanie systemu identyfikacji wizualnej na przykładzie UMCS Lublin

Abstract

Zarządzanie jakością dotyczy wszystkich dziedzin pracy przedsiębiorstwa od systemu funkcjonowania organizacji do produktu finalnego dostarczonego na rynek. W przypadku wyższej uczelni, produkt finalny ma inny charakter niż w sektorach produkcyjnych. Wytwór ów nie jest namacalny, nie jest przedmiotem fizycznym, wiąże się natomiast z wiedzą, którą absolwenci posiadają. Polityka jakości prowadzona na uczelniach może dotyczyć wszystkich obszarów ich funkcjonowania. Wątek ten zostanie omówiony w niniejszym artykule. Szczególny nacisk zostanie położony na kwestie związane z prowadzeniem polityki zarządzania jakością w dziedzinie marketingu, budowaniem silnej identyfikacji wizualnej, więzi z marką, a także z długofalową lojalnością wobec uczelni wyższej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wybrane aspekty zarządzania jakością strony 250 - 254
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Schivinski B.: Jakość w marketingu - Kreowanie systemu identyfikacji wizualnej na przykładzie UMCS Lublin // Wybrane aspekty zarządzania jakością/ ed. pod red. Marka alerno-Kochana. Kraków: Wydaw. AGH, 2010, s.250-254
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 102 times

Recommended for you

Meta Tags