Abstract
Od początku lat dziewięćdziesiątych w Europie Zachodniej trwają prace planistyczne i wdrożeniowe nad ograniczeniem rozwoju komunikacji indywidualnej. Realizowana jest polityka zdecentralizowanej koncentracji struktur miejskich, oparta w głównej mierze na rozbudowie dróg w zakresie przebudowy i usprawniania istniejącego systemu, budowy obejść osiedli, realizacji brakujących obwodnic, wprowadzaniu stref uspokojonego ruchu, likwidacji śródmiejskich tras tranzytowych, rozbiórce jezdni, zazielenianiu ulic i przede wszystkim na rozbudowie komunikacji zbiorowej (szybkie koleje regionalne, szybki tramwaj miejski oraz dwusystemowe układy kolejowo - tramwajowe).
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Załuski D.: Miasto bez samochodu utopią zrównoważonego rozwoju.// . -., (2004), s.0-38
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 144 times