Abstrakt
Od początku lat dziewięćdziesiątych w Europie Zachodniej trwają prace planistyczne i wdrożeniowe nad ograniczeniem rozwoju komunikacji indywidualnej. Realizowana jest polityka zdecentralizowanej koncentracji struktur miejskich, oparta w głównej mierze na rozbudowie dróg w zakresie przebudowy i usprawniania istniejącego systemu, budowy obejść osiedli, realizacji brakujących obwodnic, wprowadzaniu stref uspokojonego ruchu, likwidacji śródmiejskich tras tranzytowych, rozbiórce jezdni, zazielenianiu ulic i przede wszystkim na rozbudowie komunikacji zbiorowej (szybkie koleje regionalne, szybki tramwaj miejski oraz dwusystemowe układy kolejowo - tramwajowe).
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Załuski D.: Miasto bez samochodu utopią zrównoważonego rozwoju.// . -., (2004), s.0-38
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 141 razy