Modele popytu na samochody osobowe na rynku pierwotnym w Polsce w latach 2004-2009 - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Modele popytu na samochody osobowe na rynku pierwotnym w Polsce w latach 2004-2009

Abstract

W artykule przedstawiono zmiany w wielkości oraz strukturze popytu na samochody osobowe w Polsce w latach 2004-2009 i dokonano analizy potencjalnych przyczyn wywołujących zmiany zainteresowania klientów nowymi pojazdami na polskim rynku. Największy nacisk położono na efekt współwystępowania rynków pierwotnego i wtórnego sprzedaży samochodów osobowych oraz znaczenie poziomu dochodów ludności w gospodarce. Celem artykułu była propozycja konstrukcji modelu ekonometrycznego opisującego wpływ zasadniczych determinant popytu na samochody na rynku pierwotnym. Zaproponowany model - jednakowy dla wszystkich badanych marek i modeli pojazdów - oszacowano oraz zinterpretowano.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Pieniądze i Więź pages 175 - 192,
ISSN: 1506-7513
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Świetlik K.: Modele popytu na samochody osobowe na rynku pierwotnym w Polsce w latach 2004-2009// Pieniądze i Więź. -., nr. R. 12, Nr 3=44 (2009), s.175-192
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 261 times

Recommended for you

Meta Tags