Abstract
Omówiono istotę współczesnego marketingu usług z punktu widzenia ośrodka innowacji. Przedstawiono sposoby minitorowania potrzeb klientów ośrodka innowacji. Określono główne obszary analizy i wyboru rynku pod kątem kształtowania oferty ośrodka innowacji. Wskazano sposoby wykorzystania wniosków z monitoringu i analizy rynku do kształtowania portfela usług ośrodka innowacji oraz jego aktualizacji.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Koszałka J.: Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji. Gdańsk: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2011.103 s. ISBN 978-83-7633-022-8
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 115 times