Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji

Abstract

Omówiono istotę współczesnego marketingu usług z punktu widzenia ośrodka innowacji. Przedstawiono sposoby minitorowania potrzeb klientów ośrodka innowacji. Określono główne obszary analizy i wyboru rynku pod kątem kształtowania oferty ośrodka innowacji. Wskazano sposoby wykorzystania wniosków z monitoringu i analizy rynku do kształtowania portfela usług ośrodka innowacji oraz jego aktualizacji.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
książka - monografia autorska /podręcznik o zasięgu krajowym
Language:
Polish
Publication year:
2011
Bibliographic description:
Koszałka J.: Monitoring zapotrzebowania na usługi i kształtowanie oferty ośrodka innowacji. Gdańsk: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, 2011.103 s. ISBN 978-83-7633-022-8
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags