Nauczanie geodezji w środowisku dyscyplin geoinżynieryjnych poprzez analizę trendów.Teaching of land surveying in the environment of geo-engineering sciences through trend analysis.
Abstract
Zdaniem autorów interesującym może być pokazanie dwóch biegunów myślenia o nauczaniu geodezji z wykorzystaniem trendów istniejących w technologii konfrontowanych z rozwiązaniami komercyjnymi. W artykule przedstawione zostają punkty widzenia geodetów, absolwentów tej samej uczelni:- wykładowcy wydziału geodezyjnego, który zmieniając środowisko pracy naukowej, porównuje swoje doświadczenia dydaktyczne z zastanym stanem na uczelni niegeodezyjnej,- wykładowcy wydziału niegeodezyjnego, który doświadczenie dydaktyczne zdobywa wyłącznie na uczelni niegeodezyjnej. W treści artykułu następują odwołania do współpracy z wykładowcami wydziałów geodezyjnych. Zaprezentowane zostają prezentacje praktycznych rozwiązań realizowanych we współpracy wydziałów geodezyjnych i niegeodezyjnych, a wykorzystywanych w studiach na wydziałach budownictwa czy architektury.
Authors (3)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2004
- Bibliographic description:
- Janowski A., Szulwic J., Wronowski T.: Nauczanie geodezji w środowisku dyscyplin geoinżynieryjnych poprzez analizę trendów.Teaching of land surveying in the environment of geo-engineering sciences through trend analysis.// / : , 2004,
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 88 times