Nauczanie geodezji w środowisku dyscyplin geoinżynieryjnych poprzez analizę trendów.Teaching of land surveying in the environment of geo-engineering sciences through trend analysis.
Abstrakt
Zdaniem autorów interesującym może być pokazanie dwóch biegunów myślenia o nauczaniu geodezji z wykorzystaniem trendów istniejących w technologii konfrontowanych z rozwiązaniami komercyjnymi. W artykule przedstawione zostają punkty widzenia geodetów, absolwentów tej samej uczelni:- wykładowcy wydziału geodezyjnego, który zmieniając środowisko pracy naukowej, porównuje swoje doświadczenia dydaktyczne z zastanym stanem na uczelni niegeodezyjnej,- wykładowcy wydziału niegeodezyjnego, który doświadczenie dydaktyczne zdobywa wyłącznie na uczelni niegeodezyjnej. W treści artykułu następują odwołania do współpracy z wykładowcami wydziałów geodezyjnych. Zaprezentowane zostają prezentacje praktycznych rozwiązań realizowanych we współpracy wydziałów geodezyjnych i niegeodezyjnych, a wykorzystywanych w studiach na wydziałach budownictwa czy architektury.
Autorzy (3)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2004
- Opis bibliograficzny:
- Janowski A., Szulwic J., Wronowski T.: Nauczanie geodezji w środowisku dyscyplin geoinżynieryjnych poprzez analizę trendów.Teaching of land surveying in the environment of geo-engineering sciences through trend analysis.// / : , 2004,
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 88 razy