Nowy model edukacji oparty na swobodnej zabawie, wielojęzyczności oraz rozwoju emocjonalnym, naukowym i sportowym
Abstract
Artykuł prezentuje eksperymentalny projekt edukacyjny pod partonatem MEN, FRSE oraz Europejskiego Roku Kreatywności i Innowacyjnoscirealizowany w Gdańsku od 2009 roku. Projekt uwzględnia naukę L1, L2, L3 poprzez imersję oraz wprowadzenie elementów nauk ścisłych u dzieci w wieku od 2 do 6 lat.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Lingwistyka stosowana: doświadczenia i perspektywy strony 143 - 155
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Hofman A., Hostyński, P., Mietlarek-Kropidłowska A., Lachowicz M.: Nowy model edukacji oparty na swobodnej zabawie, wielojęzyczności oraz rozwoju emocjonalnym, naukowym i sportowym// Lingwistyka stosowana: doświadczenia i perspektywy/ ed. Aleksandrzak Magdalena; Ciepielewska-Kaczmarek Luiza; Urban Anna Poznań: Wydawnictwo Naukowe UAM , 2016, s.143-155
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 150 times
Recommended for you
Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym
- A. Landowska,
- M. Wróbel,
- I. Ruta-Sominka
- + 1 authors
2017