Abstract
Przedstawiono podejście teoretyczne pozwalające na modelowanie rozwoju pęknięcia w konstrukcji kadłuba okrętu. Omówiono założenia i procedurę realizacyjną. Pokazano wyniki badań rzeczywistych modeli konstrukcji kadłuba-skrzyżowanie wiązań ramowych o jednakowej wysokości. Dokonano porównania i krytycznej analizy wyników uzyskanych na drodze teoretycznej z wynikami badań rzeczywistych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- High Performance Structures and Composites.First International Conference on High Performance Structures and Composites 2002. strony 357 - 366
- Language:
- English
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Kozak J.: Numerical assessment of the fatigue crack propagation in ship structuraldetails.// High Performance Structures and Composites.First International Conference on High Performance Structures and Composites 2002. / ed. C. A.Brebbia, W.P. de Wilde Boston: WIT Press, 2002, s.357-366
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 109 times