Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis

Abstract

W artykule dokonano analizy i oceny wybranych programów lojalnościowych stosowanych przez Grupę Hotelową Orbis. Na początku przedstawiono główne założenia dotyczące programu lojalnościowego. Następnie zaprezentowano trzy programy lojalnościowe poddane analizie. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Kolejnym etapem była ocena rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. W ocenie uwzględniono również dodatkowe kryteria wyodrębnione przez autorkę.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing pages 139 - 149,
ISSN: 1234-3706
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Gołąb-Andrzejak E.: Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -., nr. z. 13 (2008), s.139-149
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 115 times

Recommended for you

Meta Tags