Abstract
W artykule dokonano analizy i oceny wybranych programów lojalnościowych stosowanych przez Grupę Hotelową Orbis. Na początku przedstawiono główne założenia dotyczące programu lojalnościowego. Następnie zaprezentowano trzy programy lojalnościowe poddane analizie. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Kolejnym etapem była ocena rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. W ocenie uwzględniono również dodatkowe kryteria wyodrębnione przez autorkę.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
pages 139 - 149,
ISSN: 1234-3706 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2008
- Bibliographic description:
- Gołąb-Andrzejak E.: Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -., nr. z. 13 (2008), s.139-149
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 117 times
Recommended for you
Program bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych do roku 2013
- K. Jamroz,
- S. Gaca,
- J. Gacparski