Abstrakt
W artykule dokonano analizy i oceny wybranych programów lojalnościowych stosowanych przez Grupę Hotelową Orbis. Na początku przedstawiono główne założenia dotyczące programu lojalnościowego. Następnie zaprezentowano trzy programy lojalnościowe poddane analizie. Przedstawiono nazwę programu, jego formę, marki hoteli go stosujące, korzyści dla uczestników oraz uwagi dotyczące programu. Kolejnym etapem była ocena rozpatrywanych programów. Dokonano jej w kontekście spełniania celów, właściwej struktury programu oraz występowania błędów w programie. W ocenie uwzględniono również dodatkowe kryteria wyodrębnione przez autorkę.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing
strony 139 - 149,
ISSN: 1234-3706 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Ocena wybranych programów lojalnościowych Grupy Hotelowej Orbis// Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing. -., nr. z. 13 (2008), s.139-149
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 117 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Program bezpieczeństwa ruchu na drogach krajowych do roku 2013
- K. Jamroz,
- S. Gaca,
- J. Gacparski