Abstract
Opracowanie porządkuje wiedzę na temat koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej specyfiki w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw. Omówione zostały różnice pomiędzy zastosowaniem CSR w dużych organizacjach i w MŚP, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw polskich. Predyspozycje do zaangażowania społecznego przedsiębiorcy przedstawione zostały na kilku modelach teoretycznych, a konkretne przykłady dobrych praktyk zaczerpnięto z raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zaproponowane w opracowaniu przedsiębiorstwo i jego zarząd to próba pokazania, że nadszedł czas na inne podejście do biznesu, oparte na wartościach przedsiębiorcy, dzięki którym CSR wkrada się do organizacji niemal w sposób niezauważony.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność strony 163 - 179
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Popowska M., Wyrwiński J.: Odpowiedzialny biznes- modna koncepcja czy odrodzenie wartości?// Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność/ ed. M. Rozkwitalska Gdańsk: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2013, s.163-179
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 162 times