Odpowiedzialny biznes- modna koncepcja czy odrodzenie wartości? - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Odpowiedzialny biznes- modna koncepcja czy odrodzenie wartości?

Abstract

Opracowanie porządkuje wiedzę na temat koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jej specyfiki w kontekście małych i średnich przedsiębiorstw. Omówione zostały różnice pomiędzy zastosowaniem CSR w dużych organizacjach i w MŚP, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw polskich. Predyspozycje do zaangażowania społecznego przedsiębiorcy przedstawione zostały na kilku modelach teoretycznych, a konkretne przykłady dobrych praktyk zaczerpnięto z raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zaproponowane w opracowaniu przedsiębiorstwo i jego zarząd to próba pokazania, że nadszedł czas na inne podejście do biznesu, oparte na wartościach przedsiębiorcy, dzięki którym CSR wkrada się do organizacji niemal w sposób niezauważony.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność strony 163 - 179
Language:
Polish
Publication year:
2013
Bibliographic description:
Popowska M., Wyrwiński J.: Odpowiedzialny biznes- modna koncepcja czy odrodzenie wartości?// Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność/ ed. M. Rozkwitalska Gdańsk: Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, 2013, s.163-179
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 162 times

Recommended for you

Meta Tags