Abstract
Autorami publikacji są rodzice dziecka, którzy podzielili się swoimi spostrzeżeniami z czteroletniej edukacji dziecka z autyzmem w szkole podstawowej, integracyjnej. We wstępie opisano diagnozę, przeprowadzone terapie, pobyt w przedszkolu i rozwój dziecka przed pójściem do szkoły. W drogiej części opisano pobyt dziecka w szkole integracyjnej w klasach 1-4, w szczególności przedstawiono zalety i wady tego typu placówki. Wśród zalet szkoły integracyjnej podkreślono duży, pozytywny wpływ nauki w szkole na rozwój mowy oraz możliwość przebywania dziecka w grupie rówieśników. Wadą szkoły integracyjnej jest natomiast duże obciążenie nauką, niewystarczające dostosowanie treści i tempa nauki do ograniczonych możliwości dziecka z autyzmem oraz brak opieki pozalekcyjnej dla dziecka w klasach 4-6.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Autyzm
pages 29 - 32,
ISSN: 1644-5899 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Bray R., Bray R.: Olek - uczeń z autyzmem w szkole integracyjnej// Autyzm. -., nr. 14 (2014), s.29-32
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 530 times
Recommended for you
Przyjazne aplikacje dla dzieci z autyzmem – e-edukacja na poziomie przedszkolnym
- A. Landowska,
- M. Wróbel,
- I. Ruta-Sominka
- + 1 authors