Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia jakości w odniesieniu do kluczowej zasady doskonałości jaką jest orientacja na klienta. Autor odniósł się do takich aspektów jak przewidywanie potrzeb, identyfikacja i zrozumienie oczekiwań, dostosowanie oferty do potrzeb klienta oraz pomiar satysfakcji.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Stal Metale & Nowe Technologie
pages 161 - 162,
ISSN: 1895-6408 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Orientacja na klienta. Fundamentalna zasada doskonalenia jakości// Stal Metale & Nowe Technologie. -., nr. 5-6 (2013), s.161-162
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 123 times