Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym

Abstract

Celem referatu jest identyfikacja barier komunikacji międzykulturowej. Praca składa się z 3 części:1. Istota i znaczenie komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurowania na rynku międzynarodowym 2. Bariery komunikacji międzykulturowej 3. Problemy komunikacji międzykulturowej werbalnej i niewerbalnej.

Cite as

Full text

download paper
downloaded 197 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Ekonomiczne Problemy Usług pages 161 - 178,
ISSN: 1640-6818
Language:
Polish
Publication year:
2009
Bibliographic description:
Rozkwitalska M.: Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 44,T.2 (2009), s.161-178
Sources of funding:
  • Free publication
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 219 times

Recommended for you

Meta Tags