Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym

Abstrakt

Celem referatu jest identyfikacja barier komunikacji międzykulturowej. Praca składa się z 3 części:1. Istota i znaczenie komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurowania na rynku międzynarodowym 2. Bariery komunikacji międzykulturowej 3. Problemy komunikacji międzykulturowej werbalnej i niewerbalnej.

Cytuj jako

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 161 - 178,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2009
Opis bibliograficzny:
Rozkwitalska M.: Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 44,T.2 (2009), s.161-178
Źródła finansowania:
  • Publikacja bezkosztowa
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 219 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi