Abstrakt
Celem referatu jest identyfikacja barier komunikacji międzykulturowej. Praca składa się z 3 części:1. Istota i znaczenie komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurowania na rynku międzynarodowym 2. Bariery komunikacji międzykulturowej 3. Problemy komunikacji międzykulturowej werbalnej i niewerbalnej.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 197 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 161 - 178,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2009
- Opis bibliograficzny:
- Rozkwitalska M.: Problemy komunikacji międzykulturowej w warunkach konkurencji na rynku globalnym// Ekonomiczne Problemy Usług. -., iss. 44,T.2 (2009), s.161-178
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 219 razy